Doktori disszertációk

 

Ezen az oldalon gyűjtjük össze és tesszük közzé a Doktori Iskola hallgatói által készített doktori téziseket és értekezéseket.

Takátsné Lucz Ildikó Ágnes: Légköri jelenségek tanítása humán osztályban: A villámok és hatásaik;    Tézisek;   Theses

Szatmáry-Bajkó Ildikó: Szennyeződések terjedésének vizsgálata a középiskolában: Nemlineáris és kaotikus vonások felfedező tanulása;    Tézisek;   Theses

Lendvai Dorottya: A fizika „elhanyagolt” részei az oktatásban, tehetséggondozás a középiskolában;    Tézisek;   Theses

Radnai Tamás Gábor: Mozgás-szimulációs programok használata és eredményességének mérése a középiskolai fizikaoktatásban;    Tézisek;   Theses

Gärtner István: Energetika a középiskolák számára (2022);    Tézisek;   Theses

Horváth Zsuzsa: A csillagászat tanítása, különös tekintettel napjaink kutatási eredményeire (2022);    Tézisek;   Theses

Meszéna Tamás: Nemlineáris jelenségek tanítása a középiskolában (2021);    Tézisek;  Theses

Schramek Anikó: A kvantummechanika tanítása, illetve egyéni fejlődési lehetőségek középiskolában (2021);    Tézisek

Finta Zsanett: Komplex jelenségek vizsgálata és új módszerek alkalmazása a fénytan tanításában (2020);    Tézisek;  Theses

Vörös Alpár István Vita: A fluidumok fizikájának alkalmazásai és környezeti szemlélet formálása a gimnáziumi fizikaoktatásban (2019);    Tézisek;  Theses

Kuczmann Imre: Tanulói tévképzetek a fizikában (2019);    Tézisek;  Theses

Csernovszky Zoltán: Analógiák a fizikatanításban (2018);    Tézisek;  Theses

Komáromi Annamária: Komplex fizikai és műszaki alkotások felhasználása a középiskolai fizika oktatásában (2018);    Tézisek

Szakmány Csaba: Tantárgyközi kapcsolatok a fizika és a kémia középiskolai tanításában (2018);    Tézisek;  Theses

Gróf Andrea: Tantárgyak határán: fizikai magyarázatok, földrajzi és környezettudományi ismeretek a középiskolában (2018);    Tézisek

Tóthné Juhász Tünde: Számítógéppel segített kísérletek a középiskolában (2018);    Tézisek

Oláh Éva Mária: Részecskefizika tanítása középiskolában (2018);    Tézisek

Csilla Fülöp: Homo Metiens, or the Student who Measures in Secondary School (2017);    Tézisek;  Theses

Medvegy Tibor: Különleges anyagok és multimédiás eszközök felhasználási lehetőségei a középiskolai fizikaoktatás és a természettudományos ismeretterjesztés terén (2017);    Tézisek

Hömöstrei Mihály: Modellek a fizikaoktatásban (2017);    Tézisek

Hudoba György: A diákok fizika iránti érdeklődésének felkeltése űrszonda modell építés és egyéb motiváló módszerek és programok segítségével (2017);    Tézisek

Pető Mária: Részecske-asztrofizika a középiskolában (2017);    Tézisek

Gróf Andrea: Tantárgyak határán: fizikai magyarázatok, földrajzi és környezettudományi ismeretek a középiskolában (2016);    Tézisek

Teiermayer Attila: Jelenségközpontú fizika feladatok a közoktatásban és a BSc-képzésben (2016);    Tézisek

Beke Tamás: A fizika tantárgyhoz kapcsolódó természettudományos iskolai projektfeladatok kidolgozása és vizsgálata (2016);    Tézisek

Stonawski Tamás: A digitális média alkalmazása a tanulói kreativitás, problémamegoldás és önálló kísérletezés fejlesztésére általános és középiskolában (2015);    Tézisek

Döményné Ságodi Ibolya: A légkör és csillagászat elemeinek felhasználása a fizika középszintű oktatásában (2015);    Tézisek

Baranyai Klára: Nem-hagyományos értelemben vett modern fizika a középiskolában (2015);    Tézisek

Jaloveczki József: Nemlineáris jelenségek vizsgálata diákköri-szakköri munkában (2015);    Tézisek

Szeidemann Ákos: Környezetfizika - egy sokoldalú lehetőség a középiskolai fizikatanításban (2015);    Tézisek

Nagy Péter: A számítógép felhasználása a modern fizika BSc szintű oktatásában (2014);    Tézisek

Vető Balázs: Gravitomágnesség a relativitáselmélet oktatásában (2011);    Tézisek