Doktori disszertációk
Ezen az oldalon gyűjtjük össze és tesszük közzé a Doktori Iskola hallgatói által készített doktori téziseket és értekezéseket.
Takátsné Lucz Ildikó Ágnes: Légköri jelenségek tanítása humán osztályban: A villámok és hatásaik; Tézisek; Theses
Szatmáry-Bajkó Ildikó: Szennyeződések terjedésének vizsgálata a középiskolában: Nemlineáris és kaotikus vonások felfedező tanulása; Tézisek; Theses
Lendvai Dorottya: A fizika „elhanyagolt” részei az oktatásban, tehetséggondozás a középiskolában; Tézisek; Theses
Radnai Tamás Gábor: Mozgás-szimulációs programok használata és eredményességének mérése a középiskolai fizikaoktatásban; Tézisek; Theses
Gärtner István: Energetika a középiskolák számára (2022); Tézisek; Theses
Horváth Zsuzsa: A csillagászat tanítása, különös tekintettel napjaink kutatási eredményeire (2022); Tézisek; Theses
Meszéna Tamás: Nemlineáris jelenségek tanítása a középiskolában (2021); Tézisek; Theses
Schramek Anikó: A kvantummechanika tanítása, illetve egyéni fejlődési lehetőségek középiskolában (2021); Tézisek
Finta Zsanett: Komplex jelenségek vizsgálata és új módszerek alkalmazása a fénytan tanításában (2020); Tézisek; Theses
Vörös Alpár István Vita: A fluidumok fizikájának alkalmazásai és környezeti szemlélet formálása a gimnáziumi fizikaoktatásban (2019); Tézisek; Theses
Kuczmann Imre: Tanulói tévképzetek a fizikában (2019); Tézisek; Theses
Csernovszky Zoltán: Analógiák a fizikatanításban (2018); Tézisek; Theses
Komáromi Annamária: Komplex fizikai és műszaki alkotások felhasználása a középiskolai fizika oktatásában (2018); Tézisek
Szakmány Csaba: Tantárgyközi kapcsolatok a fizika és a kémia középiskolai tanításában (2018); Tézisek; Theses
Gróf Andrea: Tantárgyak határán: fizikai magyarázatok, földrajzi és környezettudományi ismeretek a középiskolában (2018); Tézisek
Tóthné Juhász Tünde: Számítógéppel segített kísérletek a középiskolában (2018); Tézisek
Oláh Éva Mária: Részecskefizika tanítása középiskolában (2018); Tézisek
Csilla Fülöp: Homo Metiens, or the Student who Measures in Secondary School (2017); Tézisek; Theses
Medvegy Tibor: Különleges anyagok és multimédiás eszközök felhasználási lehetőségei a középiskolai fizikaoktatás és a természettudományos ismeretterjesztés terén (2017); Tézisek
Hömöstrei Mihály: Modellek a fizikaoktatásban (2017); Tézisek
Hudoba György: A diákok fizika iránti érdeklődésének felkeltése űrszonda modell építés és egyéb motiváló módszerek és programok segítségével (2017); Tézisek
Pető Mária: Részecske-asztrofizika a középiskolában (2017); Tézisek
Gróf Andrea: Tantárgyak határán: fizikai magyarázatok, földrajzi és környezettudományi ismeretek a középiskolában (2016); Tézisek
Teiermayer Attila: Jelenségközpontú fizika feladatok a közoktatásban és a BSc-képzésben (2016); Tézisek
Beke Tamás: A fizika tantárgyhoz kapcsolódó természettudományos iskolai projektfeladatok kidolgozása és vizsgálata (2016); Tézisek
Stonawski Tamás: A digitális média alkalmazása a tanulói kreativitás, problémamegoldás és önálló kísérletezés fejlesztésére általános és középiskolában (2015); Tézisek
Döményné Ságodi Ibolya: A légkör és csillagászat elemeinek felhasználása a fizika középszintű oktatásában (2015); Tézisek
Baranyai Klára: Nem-hagyományos értelemben vett modern fizika a középiskolában (2015); Tézisek
Jaloveczki József: Nemlineáris jelenségek vizsgálata diákköri-szakköri munkában (2015); Tézisek
Szeidemann Ákos: Környezetfizika - egy sokoldalú lehetőség a középiskolai fizikatanításban (2015); Tézisek
Nagy Péter: A számítógép felhasználása a modern fizika BSc szintű oktatásában (2014); Tézisek
Vető Balázs: Gravitomágnesség a relativitáselmélet oktatásában (2011); Tézisek